Marketing jako źródło sukcesu
Nie od dziś wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Ta dźwignia może naprawdę sporo podnieść, o czym doskonale wiedzą zarządzający restauracjami sieciowymi. Mają one tę przewagę nad konkurencją
Nie od dziś wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Ta dźwignia może naprawdę sporo podnieść, o czym doskonale wiedzą zarządzający restauracjami sieciowymi. Mają one tę przewagę nad konkurencją
Teraz zajmiemy się tematem marki, czyli tym, co w przypadku restauracji sieciowych ma bardzo duże znaczenie. Generalnie zawsze dąży się do tego, aby jakieś przedsiębiorstwo działające na
Coraz więcej sieciowych restauracji nie ogranicza się jedynie do samodzielnego budowania i utrzymywania swoich lokali. Okazuje się, że z ich punktu widzenia bardzo opłaca się oferowanie
Jeśli jakąś sieć restauracji tworzą dajmy na to Amerykanie według swojego własnego pomysłu, to serwowane dania i tryb obsługi mają przede wszystkim typowo amerykański charakter. Akurat mieszkańcy USA są
Utarło się, że restauracje sieciowe największe szanse na sukces mają w dużych miastach wojewódzkich. Rzeczywiście tam jest im łatwiej. Duży przepływ ludzi, większe zainteresowanie sektorem usług (w tym gastronomią)
Dobry biznesplan i zaplanowane cele to nie wszystko. Podstawą jest oczywiście lokal. W zależności od chęci i preferencji, czy grupy docelowej – lokalizacja jest określana na bardzo wczesnych